Hemma igen.

Ja det var inte länge man blev borta, hann iaf säga hej och pussa lite på Ice, tyvärr hann man ju inte säga hej då eftersom det blev tjafs och man fick hoppa in i bilen. Så jävla tråkigt att vart man än kommer ska man inte kunna få en lugn stund. Men men.

Väl hemma blev det en fika med sina underbara vänner iaf! Skönt att man har er även fast vi inte ses alltför ofta.

Skulle vlja ha semester nu, boka en resa vore inte helt fel heller, ha något att se fram emot för just nu är allt bara svart i min värld! Ska föröka rycka upp mig så ni får något roligare att läsa om snart!!!

Just det STORT grattis till Johan som idag fyller hela 25, näää just det 30 år :) Tråkigt att jag inte kan följa med ut och käka men måste ju upp till mitt underbara jobb tidigt imorgon bitti.

Ha en jättebra alla hjärtansdag idag, så hörs vi :)


En sak till, Tina självklart ska vi ta en fika här hemma! Så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Om du vet hur nästa veckas schema ser ut så kan vi ju prelboka redan nu så vi har nåt att se fram emot. :)

2009-02-14 @ 20:38:58 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: camilla & adrian

Men vännen dha . !

inte kul me allt tjaffas å alllt jobbandes du har ...

Dax för en fika snart så du får skratta åT roLIGA adrian !

2009-02-16 @ 12:00:00
Postat av: Johan

Jag skulle hellre se det som att jag fyllde 29+. Fast jag ser ju inte så gammal ut. Dagen innan var jag på systemet - tillsammans med min pappa dessutom - men jag fick visa leg ändå haha. Hon i kassan sa "du får väl ta det som en komplimang" :) Så jag känner mig nog inte så gammal trots allt hehe.

2009-02-16 @ 12:04:19
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0