hallå :)

Haha ursäkta att jag inte skrivit på ett tag, förstår att ni saknat det. Har haft så mycket att göra senaste dagarna. Till att börja med har jag SEMESTER, det ni, sjukt skönt, en hel vecka fick jag vara ledig. Kände verkligen att jag behövde det!

I Onsdags var jag och Jessie på IKEA och stor shoppa, ny sängram, byrå och lite annat smått och gott! Det tog oss hela kvällen att bygga ihop möblerna men vi lyckades helt själva (Jag och Jessie alltså). Hade hela kill-ligan här också men vi kände att det skulle gå både bättre och snabbare om vi fixa allt själva!

I går var vi inne i stan och shoppa lite mer, var ju tvungen att inreda sovrummet med lite små detaljer också. Allt är ju inte klart än men fan vilken skillnad, nu känns det som ett riktigt sovrum, inte ett rum med en inslängd säng i. Får lägga ut lite bilder nästa gång jag skriver, just nu är batteriet dött på kameran.

Idag var jag och Jessie å sola, sen var det gymmet som gällde, luktade grillad kyckling och svett och kände ming verkligen fräsch, not. Efter gymmet och en dusch blev det en snabb fika med Jessie och Frida, var även en sväng på öb och träffa Jessica och Melanie, alltid lika trevligt! Nu har jag precis kollat klart på Patrik 1,5 riktigt bra film faktiskt! Rekomenderas starkt, hade lite svårt för bög scenerna men sån är jag. Nu ska jag hoppa ner i ett bad och raka bort alla hårstrån på kroppen, börjar bli lite luden, fast Melanie du slår mig med hästlängder :P

Hörs imorgon! Kram kram



haha! mm jag är full på bilden!

Kommentarer
Postat av: Johan

Men annars kan det ju vara bra att spara pälsen nu medan det är vinter så slipper du frysa ;) Hoppas du lämnade kvar lite hår uppe på huvudet i alla fall och inte tog allt som du sa hehe.

2009-02-28 @ 00:27:40
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0