:)

Imorgon åker vi till landet! Ska bli så skönt att komma bort en stund, visst det är bara ett dygn men det behövs verkligen! Ska bli så mysigt att träffa Ice också, var ju ett tag sen man såg det lilla odjuret. Känns ju inte lika kul att lämna Lillen här hemma, men han klara sig nog, Jessie är ju så snäll så hon ska ju komma och mata honom medans vi är borta i alla fall.

Ja har fastnat för internet shopping, skit jobbigt, vill handla hur mycket som helst! Det värsta är när man ser att man kan ta det på avbetalning, då bränner det i fingrarna. Än så länge har jag ju varit duktigt och bara beställt hem saker för ungefär 1000:- den här månaden och de betalade jag faktiskt direkt också, vill ju inte hamna i lyx-fällan haha. Fast vi måste snart köpa tvättmaskin, och sängstomme, men sånna saker tycker jag att man får ta på avbetalning :)


På söndag kommer världens bästa mamma och pappa hem, mamma sa innan hon åkte att hon skulle köpa hem någon flaska till mig :) skulle tippa på en Malibu som jag och Jessie kan mumsa på! På tal om Jessie så borde hon vara här snart, ska ha tv kväll tillsammans :P

Smaskens :D

Kommentarer
Postat av: Tina

Välkommen till bloggens värld! Ska bli kul att följa denna :)

2009-02-12 @ 19:56:52 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: bumbum

2009-02-12 @ 20:24:16
Postat av: bumbum

du me nu mia....fan välkomen till blogg gänget ;)

2009-02-12 @ 20:25:44
Postat av: Jessie

Fan vad nice med Malibu..=)

nu e det jobbet snart då fy fan vad tråkigt.

BLÄ!! tack för en mycket trevlig kväll igår=)



PUss

2009-02-13 @ 10:39:58
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0