Dag fem.

Äntligen är dag 5 på jobbet avslutad,har (som vanligt) haft riktigt jobbig huvudvärk i flera timmar!! INTE KUL!! Imorgon är det fredag och fika-dag hemma hos mig, tyvärr kommer ju inte Tina, men ni får komma på söndag, bara jag inte ligger och är bakis då... Är ledig några dagar nästa vecka, så mår jag dåligt på söndagså finns det mer tid då. De som kommer imorgon är Camilla och Adrian, Johan, Amanda och min petner in crime, pussyface Jessie :). Ska gå upp lite tidigare imorgon och städa och baka en smarrig kladdkaka :)

Nu är det dags för sängen, behöver vila skallen lite haha...

Måste ju självklart lägga ut en bild idag också!



Min UNDERBARA pappa och jag! Tack för att du finns och verkligen ställer upp för mig i alla lägen, bättre far än du finns inte! Älskar dig pappa.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0