åhhhh

Nu har Niklas laddat ner något mer skit till datorn så den är extremt seg! skit jobbigt! Iaf, idag har man jobbat hela dagen, är bara inne på dag 2 av 6, men ska snart vara ledig en vecka om allt går som jag vill :).

Har äntligen kommit på va vi ska ha för färger i sov rummet, det ska bli mörkt, brons, guld och sånt :), myspys. Måste bara jobba ihop lite prngar så jag kan shoppa för den här lönen kommer ju ligga på 10000 typ så det blir ingen rolig månad, inte för att den här var bättre, har endast 24 kronor kvar. Tur att man har föräldrar att nalla lite av.


På fredag börjar jag fyra, tänkte att det blir en perfekt fika dag! Kom hem till mig och drick kaffe vettja! Haha nämen Tina om du har tid då så kom hit! Camilla och Adrian ni är också mer än välkomna, annars får det bli i helgen!

Nä nu ska jag kolla vidare på 90210, så jäkla bra, haha fjortis Mia :)

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

Jag och Adrian kommer gärna på fika på Fredag . :)

Kalaskramar från oss till dig

2009-02-17 @ 09:04:45
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0