Wiho

Är så lycklig, har precis sett New moon för andra gången, men denna gången blev det hemma i min mysiga soffa. Den är ju bara för BRA... Tack snälla Patrik för att du fixa fram den!!! Toppen...

Nu när jag satte mig vid datorn kände jag att det börja lukta ruttet där elementet läckte på golvet för ca ett år sedan. Direkt när vi flytta hit så läckte det ju och de skulle fixat det i början av 2009, nu är det ju liksom slutet... Undrar om det läcker igen, har inte orkat böja mig ner och kolla men ska göra det så fort jag är klar med detta inlägg...

Imorgon blire middag hos mamma och pappa för på måndag fyller min älskade far 49. GRATTIS PAPPA (som inte läser detta haha)

Nä dags att känna på golvet och sen blire dax för sängen och boken, vilken bok? Gissa tre gånger...


PUSS

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hur har det gått med golvet?

hoppas du får det mysigt hos mamma och pappa!

Hälsa från mig

puss

2009-12-13 @ 10:41:13
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0