vart är den?

BLIR SÅ JÄVLA SUR!!!!!!!!! Min bok borde ha kommit idag, stod att det skulle ta två dagar. Loggar in på min mail och ser att jag fått nått skit från Megastore. Det står något konstigt skit om att om det står ett visst datum (som inte ens existerar, det stod typ 13/13/49), om det datumet ståt i mailet så vet de inte när leveransen blir, ÄR DET ETT SKÄMT ELLER!? nää de kan pissa ner sig och de har nu fått ett argt mail från mig. Jävla piss, vad ska jag nu fylla mina ensama kvällar med.

Till något roligare, nu är jag frisk igen, har jobbat idag, gick väldigt bra faktiskt! skönt.
Mini är överlycklig nu när det är snö. Hon springer runt med skallen i marken och leker snöplog, tittar upp och har snö i hela nyllet. Skit söt är hon iallafall. Nu ska jag fortsätta tjura.


Kram

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0