hohhhooohohohohhh

jahapp  nu är man ensam hemma då. Trodde det skulle bli skönt men nej då blir man sjuk... Vem ska nu fixa saker till mig? Som tex mat, hyra filmer, gå ut med hundeun osv.... Mini fick iof åka till mamma och pappa idag. Orkar ju knappt resa på mig. Känns som att jag har snor upp i hjärnan liksom... fy fan, jag är verkligen äcklig. Har dessutom så sjukt tråkigt. Ingenting på tv. Ångest för att det är så stökigt här hemma, ännu mer ångest över att jag förlorar en jävla massa pengar på att vara hemma från jobet imorgon...


Nä nu är det dags för mer te med massa honung... Vad tyckte ni om idol igår då? Jag tyckte faktiskt att rätt person åkte, ledsen men hon var så boooooring att kolla på...

Puss på er från "svinis"Mia... Hoppas att det bara är en vanlig förkylning...



Såhär brun vill jag vara nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GE MIG SOL!!!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Snygg bild Mia =) ska vi hitta på nåt i helgen?

puss puss

2009-12-08 @ 11:55:33
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0