haha

megastore kan dra. Avbeställde boken när jag såg att cdon fått in den igen. Cdon tycker jag faktiskt om, än så länge iallafall hoppas den kommer idag. Har sån jävla lust att dricka ikväll, men sen kollade jag mitt konto, 158 kronor kvar haha. illa. Eller ganska bra ändå hehe. Men är ju för sorglig alltså. Men men pengar har väl aldrig stoppat en från att dricka. Tänk när man var yngre och bara levde på studiebidrag, då hade man fan råd att supa ner sig varje helg, båda fredag och lörda!? Hur kommer det sig? Och nu när man tjänar massa pengar (jag vet massa var att ta i) så har man fan inte råd med någonting? Tak över huvudet har man ju iallafall...

Har iallafall beställt hem massa kläder från hm, hoppas att något passar sig att ha på nyår. vad jag nu än ska göra. vad ska ni göra?

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0