felsms.com

Till: Chefen
Sms: Vem fan tror du att du är?????
Svar: Din chef Christian

Förklaring: Skulle skicka till min kille efter han betett sig illa och lämnat hemmet men chefen fick smset. Pinsamt


Till: Syrran
Sms: Morsan är borta ikväll, om du vill så kan jag knulla skiten ur dig ;)
Svar: Fan vilket äckel du är!

Förklaring: Menat till flickvännen som tål lite mer snusk än syrran som råkade få messet :)


Till: Mamma
Sms: Nu har jag tankat fett mycket med porrfilmer, kommer du över baby???
Svar: Inget

Förklaring: Det värsta man kan tänka sig att skicka ett sånt här sms fel till mamma, det skulle till min tjej


Till: Chefen
Sms: När du kommer så ska du få en avsugning och komma i min mun. Sen ska du få knulla mig som den lilla hora jag är. Vill ha dig här nu
Svar: Va?!?

Förklaring: Min kille fick inte smset som det var tänkt utan min chef. Jag hade betalat 1 miljon för att få det där smset oskickat


Till: Ny tjej
Sms: Jag skall lova henne att säga till innan jag kommer. Sen så sprutar jag ner hela käften på henne. Hahaha
Svar: Fy fan va elak du är. Jag vill inte träffa dig mer. Inte för det du skrev utan för att du skulle skicka det till någon annan.

Förklaring: En tjej jag nyligen träffat fick olykligt mitt sms som skulle landa i min polares inkorg. Shit


Till: Killen
Sms: Jag kommer dumpa Manne. Jag orkar inte med han sen så spelar ju Stefan in. :P Fan va taskig jag känner mig.
Svar: Din jävla hora. Vill spy åt dig. Nej spy på dig menar jag.

Förklaring: Min stackars kille fick reda på att jag träffar en annan och funderar på att lämna hoonom med ett felsms.


Till: Date
Sms: Vaknade inatt av att jag lag av världens brakskit och kom på att jag inte alls va hemma, shit vad pinsamt
Svar: Det märkte jag inte :)

Förklaring: Jag är den klantigaste tjejen som finns som skickade till killen jag sov hos istället för min tjejkompis


Till: Brorsan
Sms: I kväll lovar jag dig att du skall få ta mig i baken. Bara för att jag älskar dig så
Svar: Hahaha felskickat hahahahaha

Förklaring: Lillebrorsan fick ett snuskigt sms av mig. Min dåvarande kille skulle haft det




haha asså så jävla kul sida, ni måste gå in och kolla om ni inte gjort det redan :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0