Trött

Åh nu är jag så sjukt trött! Jobbade till fyra idag, efter det blev det hem och laga mat, måste ju ha matlåda nu när jobbet är igång. Nu kom jag precis hem från en promenad med Jessie och Jessica, blev som vanligt en sväng på kyrkogården, kollade på rinkeby-gravarna, inga stenar än... Nu var det tänkt att jag och älskling skulle kolla på Hannibal men vi skjuter upp det till imorgon istället, bir för sent annars eftersom vi båda ska upp halv sex imorgon.

Rätt skönt på jobbet annars idag, dagen gick riktigt fort. Plus att jag typ inte ens var trött imorse, även fast Niklas väckte mig inatt genom att komma in och spela gitarr för mig i sängen  haha, trodde inte det om min pojkvän, men ibland kan även han överraska!! Däremot hade jag ont i magen, plus att den var så svullen att jag fick gå med uppknäppta byxor hela dagen och en riktigt vidrig halsbränna. Imorgon kommer säker den förbannade mensen så jag får lida lite lätt imorgon också. Är lite rädd för att jag ska få sådär jävla ont igen och typ svimma på tunnelbanan haha. Föresten är den sen och det är inte läge för bebisar nu.

Kom och tänka på att jag inte träffat min kusin Johanna på ett bra tag! Tror jag såg henne sist någongång innan hon åkte till Thailand. Saknar henne, saknar alla i släkten, hoppas någon fyller år snart så man får se dem allihop. Vet ju att Monica fyller snart men jag har ju tyvärr varken råd eller tid att åka med er till solen :`(

Mmen men nu har jag skrivit massor och måste hoppa in i duschen nu och sen sova :)

Hoppas ni haft en bra dag i solen, antar att de flesta varit lediga. Det är ju trots allt söndag... Haha nu kom jag på en rolig sak, sist jag träffade Oskar en Lördag på bolaget (han jobbar där) så frågade jag om han skulle jobba dagen efter... Det är ju för fan alltid stängt på söndagar. men jag har aldrig påstått att jag är smart, även fast jag OFTA blir kallad hjärnan i gänget!

Nää hej då och puss på er!

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

mia ring när du e ledig så vi kan ta en fika kramaaaaar

2009-08-03 @ 19:17:10
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0