Trodde jag skulle dö.

Nej jag överdriver inte. Vakna inatt med världens migrän. Visst att jag brukar ha huvudvärk men nu var det riktigt läskigt. Vinglade upp för att ta en tablett. Blev alldeles yr och var tvungen att spy. Var på väg mot sängen igen, fick för mig att öppna fönstret, hade sönder persiennen, la mig en stund, gick upp och spydde igen, le mig i ett bad, täckte över fönstret med en handduk, gick upp, la mig i extra rummet, gick upp, spydde igen och Niklas vaknade, la mig brevid honom och blev klappad på huvudet, somnade äntligen på riktigt. vaknad vid ett ett igen, tryckte i mig två mackor bara för att få i mig något. Somnade igen och vaknade vid halv fem. Nu är jag uppe och känner mig mer död än levande. Fy fan alltså. Hoppas ni inte behöver uppleva sånt här...


Nu är min fina pojkvän iväg och handlar mat, är för svag för att göra någonting alls. Hoppas jag kan somna ikväll, börjar ju sju imorgon...

Kommentarer
Postat av: Tina

Eller så tar man och sjukanmäler sig en sån dag så man kan få återhämta sig lite. Kan ju inte vara mänskligt att behöva jobba efter det. Miss you!

2009-08-29 @ 20:51:56
Postat av: Johan

Stackare låter inte kul. Vet inte hur det är att ha så ont i huvudet, men vet hur det är att vara så yr. Har nån nerv i nacken som inte är som den ska, så den har ibland gett mig världens yrselattacker. Så äckligt att jag ibland kallsvettas. Kan knappt ens gå, vinglar inte ens så mycket när jag är riktigt riktigt full. Och allt bara flackar fram och tillbaka framför ögonen. Så var det så, så förstår jag verkligen att persiennen gick sönder. Lider med dig.



Hoppas allt är bra med dig annars gumman. En vecka till med hektiskt jobb, sen är det lugnare för min del, så då kanske vi äntligen kan hinna med den där fikan :)



Kramar

Johan

2009-08-29 @ 21:05:16 :: URL: http://www.johansaur.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0