Sjuk igen

Fattar fan inte vad som hänt med mitt imunförsvar. Det suger ju verkligen, tycker jag är sjuk hela tiden! Tur att jag redan gett bort min tid idag så jag slapp sjukanmäla mig. Idag blir det (som ni kanske) förstår b ara att ligga i soffan och glo på tv. Sjukt tråkigt när det är toppen väder ute, vill också sola och bli brun. Nästa vecka blir det pressa i solariet!

Camilla och Adrian
Fan alltså! Ville ju verkligen komma till er idag. Men men vi får ta igen det en annan dag. Kanske grilla och dricka vin? Låter inte helt fel eller hur!? Okej inget vin för Adrian kanske men han kan få något annat gott... Iaf så åker vi till landet nästa fredag som det ser ut nu och ni får jätte gärna följa med :)


Dags att vila.
puss



Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

ingen fara mia :)

förstår dig . ja hade jhu oxå en period ja va sjuk HELA TIDEN . as tråkigt jhu :(

absolut grilla å dricka vin för våran del :) adrian får dricka lättöl i stället de tycker han e jätte gott :)



skojja ba =P



å va kul ja vill gärna se hur ni har de på landet

puss

2009-08-07 @ 19:57:32
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0