LANDET!

ÅHH om några timmar åker vi till landet! Ska bli så sjukt skönt att bara få komma bort lite! Tur att man har en snäll farfar som kommer och hämtar i Norrtälje. Måste komma ihåg att packa ner kameran bara så ni får se hur mysigt vi haft det. Har även bestämt att vi ska bajsa i skogen om vi blir nödiga hahah. Ingen vill ju tömma toan med någon annans skit i.

Annars har det varit en rätt skön dag, mår äntligen bättre! Vägrar ta fler citodon, blir ju helt seg av dem och får typ huvudvärk!? Skumt, ja jag vet! Jag och Frida var och käka frukost i Vällingby. Satt i lugn och ro och drack kaffe när jag märkte att polisen höll på och spärra av typ halva Vällingby. Fick höra att Forex blivit rånat, mitt ljusa dagen sådär, sen fick jag även höra att det var bombhot. Tur att man skulle till jobbet då och slapp bli bombad. Tydligen ska det hända saker på jobbet på måndag, får väl vänta och se vad som händer...

Nu ska jag mysa med min älskade Niklas. puss puss hörs om några dagar!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0