Halloj :)

Vet att jag är rätt usel på att skriva här, har rätt mycket annat för mig. Nu har ju jobbet börjar igen, ingen mer semester för min del :( Riktigt hemskt att tänka på att det är ett år kvar till nästa semester... Men men, man får ju försöka göra det bästa av allt, passa på att göra saker på helgerna när man är ledig. Igår var vi tjejer på middag hemma hos Frida, riktigt trevligt faktsikt. Gick ändå hem relativt tidigt och kramades med min underbara pojkvän :)

Idag blir det laga mat, kolla på tv och sen sova tidigt för min del, börjar ju sju imorgon :(

Kommentarer
Postat av: Johan

Om det är till någon tröst så är du inte ensam om att känna så. Semestern tar slut denna helg och det är redan den första augusti.

Suck...

2009-08-01 @ 16:02:39
Postat av: jessica

fina färger här ^^ =)

2009-08-01 @ 21:20:56 :: URL: http://pixeljessi.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0