haaha

Nu kom jag och tänka på en rolig sak :) Igår såg jag och Niklas på Hannibal, har ni sett den? Höll ju för fan på att garva läppen av mig när jag såg han som skurit av sig sitt ansikte. Det gjorde ju hela filmen rolig istället läskig! fick min nya mobil igår också, så nu har jag nytt nummer. Ni som inte fick det skicat till er går kan väl höra av sig här så fixar jag fram det till er.

Måste skriva av mig lite känner jag. Kanske blir på bättre humör då! Min mens har fortfarande inte kommit, lite läskigt faktiskt! Tänk om jag skulle vara gravid så har jag druckit och rökt! Hemska tanke. Fast jag tror verkligen inte att jag är det, kan vara så att den är sen för att jag stressat så mycket på jobbet. Eller så är den bara sen helt enkelt. Tack mensen i så fall för att du inte kom de dagarna jag började sju :) Hyggligt av dig...

Camilla jag börjar tre imrogon och är ledig på torsdag! När passar dig bäst!? Får väl kanske ta och skicka iväg ett sms, du kanske inte ser det här idag, du lär väl ha en del annat att göra på kvällarna!

En sista sak nu, hoppas att vi fortfarande åker till landet tjejer, vore jättemysigt! Ska ni få treäffa farfar också, han är rätt kul.

här e den :)

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

ååå hojta när du ska te landet å ja å adde vill följa meee :)

2009-08-06 @ 11:20:11
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0