:(

ännu en dag med tandvärk. Ska ringa tandläkaren imorgon, de måste fan ta emot mig på en gång, jag lider ju för i helvete! Mamma och pappa kom iaf med citodon till mig på jobbet. Har tagit en, är helt slapp i kroppen och mår typ illa. Man ska nog äta innan man tar en och jag har bara fått i mig en Yalla idag... Kan ju inte öppna munnen ordentligt så äta blir lite för svårt för mig. Ska laga mat till min älskade pojkvän sen ska jag gräva ner mig i soffan och tjura tills jag har fått hjälp.

Tack för att ni bryr er :) Hihi så gulligt när folk hör av sig för att fråga hur man mår egentligen, jag har världens bästa vänner! JA känn dig träffad! puss på er....

Kommentarer
Postat av: Tina

Ämen stackare! Det där med visdomstanden känner jag igen, det är hemskt. Har tagit bort två stycken. Ett tips är att köpa munskölj på apoteket, tror det heter corsodyl eller nåt liknande. Det hjälper ofta bra eftersom man ofta har en inflammation i tandköttet också. Ett tips bara. Kram!!

2009-08-09 @ 22:33:27 :: URL: http://ting84.blogg.se/
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0