Duktig flicka

HEJ!

Idag har jag varit en duktig flicka! Gick upp runt halv sex och gjorde mig (halvt) Iordning och drog till jobbet. Har jobbat på riktigt bra idag faktiskt, hade golv-tid. Käkade lunch med Bettan eftersom hon också jobbade idag. Slutade klockan fyra och åkte dirket hem. Väl hemma blev det städning och tvättning. Så nu är det riktigt fint och rent hemma! Så skönt när det är fint runt omkring sig. Nu däremot är jag lite sliten och ska hoppa ner i sängen brevid min älskling som redan gått och lagt sig! Lika bra att lägga sig tidigt ska ju upp runt halv sex imorgon också....

Imorgon firar jag och ♥Niklas♥ två-års dag! Grattis till oss.... Älskar dig mer än någonsin hjärtat!

Ett STORT GRATTIS till Samira också som fyller 23 imorgon!

Puss och god natt


Just det får se om jag orkar lägga in lite bilder från landet, har tre riktigt sköna kort på mig, Jessie och Frida haha.

Kommentarer
Postat av: frida

GRATTIS PÅ TVÅ ÅRS DAGEN !!!PUSS

2009-08-18 @ 09:35:56
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0