ååhhh

Fan vad jag längtar, om tio dagar får jag se mitt lilla troll för första gången, ska inte släppa henne med blicken en enda sekund första dagen! Hon kommer ju lessna på mig direkt. Men jag är såååå kär i henne redan och har bara sett en bild på henne liksom. FAN vad mysigt det kommer bli, älskar lukten av valp, åhhhh önskar hon kom tidigare men det blir ju bäst såhär! Ska bli så underbart, Jag, Mini och Niklas. Våran egna lilla familj med massa kärlek. Vill ju självklart ha barn också men det kan faktiskt få vänta.

Tänk att livet kan kännas så bra vissa stunder för att bara svänga om på en sekund och kännas värdelöst. Ska försöka behålla denna underbara känsla jag har i kroppen just nu, men jag blir ju inte förvånad om något går åt helvete dirket när jag vaknar imorgon.

Hoppas ni mina älskade vänner är lika lyckliga som jag är just nu, för ni förtjänar det verkligen! Ni är bäst! Massa pussar och kramar till er!!! ♥ /Mia



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0