ZzZova

Hej hej :) Mötet gick bra idag om någon undra, fick inte ur så mycket av det men nu vet butikschefen vad jag tycker i alla fall och ska ha ett samtal med butiksägaren. Kan ju hoppas på förbättringar nu. Inte för att jag hade tänkt att bli långvarig där men ingen förtjänar att ha det så som vi har det just nu. Kändes jätteskönt att ha Ann där, som verkligen stöttade mig till 100% en sådan person skulle jag vilja ha med mig varje dag. Hon är bäst, får ju ringa när jag vill så det blir säkert något samtal igen.

Imorgon ska jag upp till Vällingby och hitta någon guldsmed som kan förstora min förlovningsring till ett bra pris.. Skit smart att beställa för liten ring.. Får väl skylla mig själv egentligen, skulle ha läst igenom bytesrätten en extra gång kanske, men men.. Hoppas på fint väder imorgon igen, vore så mysigt att sitta i solen!!!

Hoppas också att jag orkar gå ut med tjejerna imorgon men känner jag mitt nya jag rätt så ligger jag väl hemma i soffan och slappar precis som nu :)


Slöhög i soffan :)

Kommentarer
Postat av: camilla

åå va de ann på polisen som du pratade med ?

2009-04-04 @ 18:55:23
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0