Vår!

Vaknade av ett tråkigt samtal imorse, Jessie hade det jätte jobbigt på jobbet, idioter säger jag bara!

Själv har jag haft en skit skön dag, gick upp vid kvart över tio typ, börja städa och tvätta. Gick ut och skulle ta en cigg och blev fast. Har suttit på balkongen i flera timmar nu och solat och läst. Såg en jättefin citrongul fjäril, hatar ju alla sorters insekter annars men idag var den fin. Lite ångest har jag ändå över att jag inte har några vår-skor... Trodde inte att det skulle bli så varmt så fort!

Snart är det dags att böja med middag, kycklingwok blir det idag :) Frida kommer över och käkar med mig, sen blir det väl lite dricka hoppas jag, och sen förmodligen utgång med de andra tjejerna, känner inte för att gå ut och dansa direkt så jag hoppas vi hamnar på något relativt lugnt ställe. Lika bra att följa med när man blivit hotat av Mel. Ska höra med min älskade pojkvän så att allt är lugnt också, orkar inte med mer bråk...



Här har jag suttit och degat hela dagen och rökt alldeles för många cigg.



Småttingblommorna har poppat upp utanför också :)


Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

hej kalaspinglan , när skall vi ses då?

skall bli bra väder i veckan kaffelatte och snacka skit ?

hur låter de ?

kärlek

2009-04-05 @ 16:51:57
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0