Städa

BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Asså fy fan vad tråkigt det är att städa hemma en lördag kväll och ingen karl har man som hjälper till heller. Fast det har jag ju aldrig, här hemma är det kärringen som får fixa. Men men nu är det bara att skura kvar och sen laga mat, kanske hinner kolla lite på tv innan jag måste sova, öppnar ju tyvärr imorgon, värdelöst att gå upp halv sex på en söndag :(

När jag gick ut i morse såg jag att någon har slagit sönder porten, båda rutorna, så jävla onödigt. Måste vara något äckligt fyllo från Råcksta krog, och tyvärr lär det ju vara ett jävla liv där ikväll också. Gud vad jag skulle vilja bo på ett lugnare ställe, typ radhus eller villa där det inte springer runt massa puckon som super och slår sönder saker. Nä nu ska jag resa på mig och ta tag i skurningen. Skit jobbigt att stå upp idag, har världens träningsvärk i benen, gick från Vällingby till jobbet igår. Inet ens långt men men ont som satan har jag iaf.... puss och trevlig helg på er!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0