sjuk

Mmm jag tycker jätte synd om mig själv just nu... Mådde dåligt i helgen trodde jag, tyckte det var jättejobbigt, men det är ju INGENTING mot hur jag mår nu. Fryser och svettas i omgångar, snor som rinner, massa nysningar, vanlig hosta och nu väntar jag bara på febern... Men duktig har jag varit ändå och jobbat hela dagen, ska ta mig fan verklligen försöka att gå till jobbet hela veckan, tänker inte låta en jävla förkylning sno mina pengar.. Näää...

Imorgon ska jag till läkaren och undersöka min konstiga knöl i tummen igen. Kommer upp till ett frikort imorgon så då kan jag besöka läkaren ofta :) eller oftare kanske jag ska säga, har ju hängt där rätt mycke på sistonde... nä nu ska jag kolla på tv. ugly betty ikväll plus hemmafruar :) myyyys.


puss och adjö

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0