mjauuuuuoooo

Jaha idag är man ledig, riktigt skönt som vanligt, synd att det inte finns något att göra förutom att städa typ :P Ska väl ta en sväng till jobbet senare och äta lunch med Jessie så hon slipper vara där själv med alla mongon, som tur är har hon iaf Glenn där idag.

Har sovit själv inatt, när jag kom hem igår från jobbet märkte jag att Niklas packat sin väska och dragit. Nej han har inte lämnat mig, han hade åkt ut till skogen med två kompisar och fått för sig att sova utomhus, synd för honom då att det typ var minus grader i natt hahahhahahahahhahahahahahahahahahahah..... hahahahhahahahhahahahahahhaha....

Nä nu ska jag väl kanske ta och dammsuga, ska ringa Nicole senare också, vill komma och kolla på nya lägenheten :)

puss

 här är jag idag...

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0