hihi

Snart fyller jag år, mindre än en månad kvar :) Men Några dagar före mig är det Millan, hon är 6 dagar äldre än mig :P:P:P Gamla kärring haha... Nä skoja bara hjärtat. I alla fall så fyller jag 25, får inte veta vad som ska hända då vi ska fira mig, Jessie och Frida ska planera allt :) skönt för jag har varken ork eller lust att göra det själv... I alla fall så tänkte jag berätta vad jag önskar mig, det ända jag kan komma på är present kort på Gina, m roligare än så är jag inte. Skit svaårt att komma på saker som man vill ha ju!


Är hemma och är sjuk idag också men imorgon ska jag gå och jobba. ska bli skönt eftersom att vi har haft tredje världskriget här hemma, Niklas sov till och med borta igår. Men i morse kom han hem och nu har vi pratat om saken, och vi kom fram till att vi ska fortsätta tillsammans så länge vi orkar :) dags att laga lite mat. hörs sen! puss o kram

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0