FYYYYYYYYYYY

Fy fan vad trött jag är på jobbet just nu, inget speciellt som hänt är bara allmänt trött på skiten. Och inga pengar har man heller, två tusen kvar efter räkningarna, riktigt hårt denna månad och så lär det fortsätta några månader till. Förstår inte hur jag ska ha råd att leva när skolan börjar, om jag nu kommer in. Kanske kan kräva högre lön nu mär man tydligen fått egna ansvars områden. Haha jag har blivit kassa-ansvarig samt tobak och tidnings-ansvarig. Fårga vad som betydde med det men fick inget vettigt svar överhuvudtaget.  Fattar 0!!!!!! blääääää... Varför ge mig massa ansvar som ändå inte kommer jobba heltid efter sommaren, inte smart men men bara att tacka och ta emot så länge.

Fick flytta min semester idag också, men det gör ju inte så mycket har ju ändå inget bokat. Har iaf tagit fyra veckor i sommar! SKA BLI UNDERBART! Var rätt bra att flytta på den för då fick Jessie jobba mer. man måste faktiskt tänka på andra än sig själv ibland, jag gör det rätt ofta, med tanke på att jag sitter och betalar andras räkningar. I alla fall så är det bara nio veckor kvar. nedräkningen har redan börjat hahaaaaa.... blä blä blä är så jävla uttråkad!

Vill veta vad som ska hända på min födelsedag, eller på helgen där. Någon som vill skvallra så är det bara att slå en pling!!


Just det ska lägga ut bilden ju på det jag ska ha på mig... Det får bli i nästa inlägg. puss på er

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

enfågel viskade i mitt öra att de som kommer att hända får du veta på din födelsedag puss från camilla & adrian :I)

2009-04-28 @ 16:25:14
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0