fågel-fan

Igår hade jag en bra dag, var i vällingby med Jessie, skull shoppa, sola och ta en promenad, det ända som blev av var shoppingen. Jag köpte en jättefin tunika som jag ska ha på min när vi firar min födelsedag, kommer lägga in en bild på den så att ingen tar på sig likadan :) Köpte ett par söta vår skor på Lindex, och två set med underkläder på hm, riktigt billiga blev 220 kr för båda paren det kallar jag billigt :)

Efter shoppingen satte vi oss på cc för en fika, Amanda ovh Frida kom och gjorde oss sällskap. Efter ett tag gick Frida iväg till läkaren och vi andra tre började vandra. När vi kommit en bit upptäcker Jessie en fin knallgrön fågel. Tyvärr var det en undulat som låg i buskarna och försökte ta skydd. Amanda var duktigt och tog upp den. Vi traskade (snälla som vi är) upp till polisen med fågel-fan men de ville ju självklart inte ta emot den. Visste inte vad vi skulle göra med den men till slut tog vi med den till hem till Amanda och Jessie satte sig och ringde halva Sverige så någon kunde komma och ta hand om den. Efter många om och men så fick hon numret av polisen till en jätte snäll kvinna som ringde sin vän som i sin tur kom och hämtade stackaren... Så vid sex på kvällen kom vi hem igen...


idag har jag och Frida varit på CityGross och handlat och nu är jag hemma igen efter det och tänker inte röra mig från soffa någonting mer idag... God natt

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0