Dags för ett andra möte...

Ja idag är det dags för ett nytt möte med damen från krisgruppen och med våran butikschef. Känns inte alls bra, allt känns bara jobbigt, skulle hellre ligga hemma hela dagen och lyssna på musik, ta en promenad och bara få vara. Det finns nog inget som kan sägas på mötet som kan få mig att må bättre. VILL INTE! Är sjukt trött på hela jobbet i sig just nu, känns som man bara är ett problem, är i vägen och inte sköter sitt jobb. Fan kan inte någon bara erbjuda mig ett annat jobb så jag kan dra, byta jobbmiljö vore så sjukt skönt just nu... Måste försöka ta tag i allt nu och rycka upp mig, boka en resa kanske :P vore så skönt att ha något att se fram emot. Vi har ju fått veta nu vilka polisen grep direkt efter rånet, känns ju inte så roligt om det nu var de personerna som stod i pappret som är skyldiga. Inga jag känner personligen riktigt, men man vet ju vilka det är... Hoppas de får sitt straff i alla fall, jävla f*ttor....

Nä nu är det dags för en dusch innan mötet och jobbet, riktigt tråkigt att vara där till nio idag skulle hellre supa ner mig! :)


Puss och kram på er mina underbara vänner!!! NI ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilka stod det att de var?

2009-04-03 @ 16:58:06 :: URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: bumbum

kämpa på mia du ska se att det blir bättre tids nog...även om du inte e kvar på det där stället!!! Kramis til dig

2009-04-03 @ 19:15:00
Kommentera inlägget här
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0